Обмін та повернення
Компанія повертає та обмінює товар належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».
Умови повернення та обміну
Обмін та повернення товарів, придбаних на нашому сайті, можливий протягом 14 днів з моменту отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товару здійснюється за рахунок покупця.
Розділ «ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ» з Публічного договору (оферти), з яким покупець (замовник) погоджується при оформленні замовлення в магазині smartstyle.com.ua
Політика повернення товару належної якості:
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» підприємство має право відмовити споживачеві в обміні та поверненні товару належної якості, якщо він належить до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, які не підлягають поверненню та обміну.
Товари належної якості, які можна повернути або обміняти, можуть зробити це протягом 14 днів з моменту отримання. Для повернення або обміну товару необхідно виконати наступні умови:
- товар не використовувався і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
- товар повністю укомплектований, збережена оригінальна упаковка;
- збережені всі ярлики і заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд і споживчі властивості.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» підприємство може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товару належної якості, якщо він належить до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, та не підлягають поверненню та обміну.
Політика повернення товару неналежної якості
Компанія може повернути товар за свій рахунок тільки в тому випадку, якщо в придбаному товарі виявлено дефект або дефект.
Повернення здійснюється у відділення Нової Пошти No78, місто Одеса. Це специфіка нашого магазину, викликана відсутністю вільного складу, адже у нас інтернет-магазин.
У разі, якщо товар неналежної якості, покупець може відмовитися на пошті або оформити повернення. Для цього зателефонуйте за номером, вказаним у розділі «Контакти», зворотна адреса: Нова Пошта No78, м. Одеса;
Після того, як ми отримаємо товар неналежної якості, гроші будуть повернуті на вашу карту протягом 3-х днів.
Якщо товар не прибув покупцеві з вини служби доставки, за згодою обох сторін можлива повторна відправка замовлення.
Якщо покупець відмовляється від товару на пошті, то вартість доставки оплачуємо ми
Терміни повернення коштів:
Термін повернення коштів залежить від способу повернення замовленого товару і обчислюється з моменту надходження товару на склад.
При поверненні товару через відділення Нової Пошти термін повернення становить 1-3 дні з моменту отримання товару на склад**
** За умови, що покупець виконав всі умови повернення товару та додав усі документи
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», якщо Ви хочете повернути/обміняти товар, який Ви замовили і товар відповідає заявленій якості та комплектації, Ви повинні оплатити всі витрати, пов'язані з відправкою товару в обидві сторони.